Maatregelen coronavirus
Maatregelen coronavirus |
De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers hebben onze hoogste prioriteit. We houden de ontwikkelingen/maatregelen rond het coronavirus dan ook nauwlettend in de gaten. We volgen daarbij de richtlijnen en adviezen van de overheid en het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Om je ondanks deze tijden zo goed en veilig mogelijk van dienst te zijn, hebben we voor onze klanten en medewerkers extra maatregelen getroffen. Op deze pagina vind je antwoord op veelgestelde vragen omtrent onze maatregelen. |
Wordt mijn bestelling nog bezorgd?
De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers hebben onze hoogste prioriteit. We houden de ontwikkelingen/maatregelen rond het coronavirus dan ook nauwlettend in de gaten. We volgen daarbij de richtlijnen en adviezen van de overheid en het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Om je ondanks deze tijden zo goed en veilig mogelijk van dienst te zijn, hebben we voor onze klanten en medewerkers extra maatregelen getroffen. Op deze pagina vind je antwoord op veelgestelde vragen omtrent onze maatregelen. |
Hoe zit het met de huidige levertijden? |
Vanwege de maatregelen die we door de drukte moeten treffen, kan de levering van je bestelling iets langer op zich laten wachten. We streven ernaar om je bestelling te leveren op de door jou aangegeven datum. Mocht dit niet het geval zijn, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. |
Welke maatregelen treffen jullie bij levering? |
|
Kan ik nog steeds advies krijgen? |
Vanaf 3 maart 2021 is onze showroom weer geopend! Vanwege de COVID-19 maatregelen is het maken van een afspraak verplicht. Daarnaast mogen wij maximaal twee personen tegelijk ontvangen.Natuurlijk kun je 24/7 online bij ons shoppen en we staan klaar om je te adviseren. |