0
0
Winkelwagen
€ 0,00
Gratis online advies
Direct op voorraad
30 dagen proefslapen
Betalen bij aflevering

Maatregelen coronavirus

Maatregelen coronavirus

De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers hebben onze hoogste prioriteit. We houden de ontwikkelingen/maatregelen rond het coronavirus dan ook nauwlettend in de gaten. We volgen daarbij de richtlijnen en adviezen van de overheid en het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Om je ondanks deze tijden zo goed en veilig mogelijk van dienst te zijn, hebben we voor onze klanten en medewerkers extra maatregelen getroffen. Op deze pagina vind je antwoord op veelgestelde vragen omtrent onze maatregelen.

Wordt mijn bestelling nog bezorgd?

De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers hebben onze hoogste prioriteit. We houden de ontwikkelingen/maatregelen rond het coronavirus dan ook nauwlettend in de gaten. We volgen daarbij de richtlijnen en adviezen van de overheid en het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Om je ondanks deze tijden zo goed en veilig mogelijk van dienst te zijn, hebben we voor onze klanten en medewerkers extra maatregelen getroffen. Op deze pagina vind je antwoord op veelgestelde vragen omtrent onze maatregelen.

Hoe zit het met de huidige levertijden?

Vanwege de maatregelen die we door de drukte moeten treffen, kan de levering van je bestelling iets langer op zich laten wachten. We streven ernaar om je bestelling te leveren op de door jou aangegeven datum. Mocht dit niet het geval zijn, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. 

Welke maatregelen treffen jullie bij levering?

  • Onze bezorgers blijven bij gezondheidsklachten thuis. 
  • Wij bezorgen jouw bestelling contactloos. Dat betekent dat onze bezorgers geen handen schudden, 1,5 meter afstand houden en een mondkapje dragen.
  • Indien er is gekozen voor ‘zonder montage’, leveren onze bezorgers tot aan de voordeur. Indien er is gekozen voor ‘met montage’, houden onze bezorgers 1,5 afstand en dragen zij een mondkapje.
  • Mocht je hebben gekozen voor ‘betalen bij levering’, vermijden onze bezorgers handcontact bij een PIN of contante betaling.
  • Heb jij (of hebben jouw huisgenoten) zelf gezondheidsklachten, zoals hoesten, verhoudheid en/of koorts? Neem dan contact met ons, zodat we samen een nieuwe bezorgafspraak kunnen plannen.

Kan ik nog steeds advies krijgen?

Vanaf 3 maart 2021 is onze showroom weer geopend! Vanwege de COVID-19 maatregelen is het maken van een afspraak verplicht. Daarnaast mogen wij maximaal twee personen tegelijk ontvangen. 

Natuurlijk kun je 24/7 online bij ons shoppen en we staan klaar om je te adviseren. 

Bereikbaarheid (online)

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
8:00 - 22:00
8:00 - 22:00
8:00 - 22:00
8:00 - 22:00
8:00 - 22:00
10:00 - 20:00
10:00 - 20:00
 

Informatie

klantenservice@boxspring-deals.nl
NL: +31 (0)85 - 30 30 614
BE: +32 (0)78-48 44 48

Deals Company BV
Cartografenweg 20a
5141 MT Waalwijk

 
Alle bedragen zijn  inclusief  BTW   

© Copyright 2020 Boxspring-deals.nl