Klachtenafhandeling
Voor ons heel belangrijk om geen ontevreden klanten te hebben. Om dit resultaat ook in de toekomst te behouden bieden wij onze klanten de optimale service waar Boxspring-deals.nl voor staat. Meestal is onze nazorg niet nodig, maar in die gevallen waarin dat anders is, staan wij graag voor u klaar.
Wanneer u iets bij ons bestelt, mag u ervan uitgaan dat het een goed product is. U heeft bij ons recht op een garantieperiode van minimaal twee jaar, dit is afhankelijk per product. Naast de wettelijke garantie geldt ook de fabrieksgarantie.
Onze garantie:
U kunt uw klacht indienen door onderstaand formulier in te vullen. We willen u vragen de originele factuurgegevens en indien mogelijk een digitale foto waarop de klacht duidelijk zichtbaar is toe te voegen. Bijna al onze leveranciers vragen hier naar. Op deze manier kunt u binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons ontvangen en proberen we de klacht naar uw tevredenheid op te lossen.
Voor ons heel belangrijk om geen ontevreden klanten te hebben. Om dit resultaat ook in de toekomst te behouden bieden wij onze klanten de optimale service waar Boxspring-deals.nl voor staat. Meestal is onze nazorg niet nodig, maar in die gevallen waarin dat anders is, staan wij graag voor u klaar.
Wanneer u iets bij ons bestelt, mag u ervan uitgaan dat het een goed product is. U heeft bij ons recht op een garantieperiode van minimaal twee jaar, dit is afhankelijk per product. Naast de wettelijke garantie geldt ook de fabrieksgarantie.
Onze garantie:
- Een garantietermijn van minimaal 2 jaar
- De garantie is van kracht vanaf de datum van aankoop
- Het product is bij ons aangeschaft
- U heeft recht op een gratis reparatie of een nieuw product
U kunt uw klacht indienen door onderstaand formulier in te vullen. We willen u vragen de originele factuurgegevens en indien mogelijk een digitale foto waarop de klacht duidelijk zichtbaar is toe te voegen. Bijna al onze leveranciers vragen hier naar. Op deze manier kunt u binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons ontvangen en proberen we de klacht naar uw tevredenheid op te lossen.